MEGHÍVÓ

Tisztelt Kamarai Tag!
Tisztelt Szakmagyakorló!
 
 
Tisztelettel meghívjuk Önt, a Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Hajdú-Bihar Megyei Építész Kamara által szervezett
„A FIDIC szerződéses rendszer alkalmazása a gyakorlatban”
és a
„Teljesítésigazolási Szakértői Szerv működésének tapasztalatai”
című szakmai tájékoztató előadásra.
 
Időpont: 2015. november 18. (szerda) 11:00-15:30
Helyszín: Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza (4025-Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.)
Előadók:

  • Rév András, okleveles építőmérnök

Z and Partners Mérnöki Tanácsadó Kft.

  • Csermely Gábor, vezető-helyettes, Teljesítésigazolási Szakértői Szerv

A rendezvény célja, hogy a gyakorlati tapasztalatok alapján bemutassa a sokéves, nemzetközi gyakorlatban kipróbált, bevált FIDIC szerződéses rendszert, amely a „legjobb gyakorlatot” foglalja magában, a beruházás teljes életciklusára vonatkoztatva, az előkészítéstől az átadásig – az utómunkálatokat is beleértve -, továbbá tájékoztatást adjon a Teljesítésigazolási Szakértői Szerv gyakorlati működéséről.
A FIDIC kitér arra, hogy melyik félnek mi a feladata, kötelessége, milyen feltételekkel, és hogyan kell kezelni, rendezni a felmerülő problémákat. A FIDIC Mérnök (lebonyolító) hatásköre igen jelentős, feltéve, hogy nem korlátozzák szükségtelenül nagymértékben a mozgásterét.
 
PROGRAM
11:00-12:15 A szerződés aláírását követő teendők, munkakezdés, késedelmek és akadályoztatások kezelésének nemzetközi gyakorlata
12:15-13:00: Kávészünet
13:00-14:15: Változtatások és követelések eljárásrendje, esettanulmányok
14:30-15:00 Konzultáció
15:00-15:30 Teljesítésigazolási Szakértői Szerv működésének gyakorlati tapasztalatai
A rendezvény akkreditációja folyamatban van a Magyar Építész Kamara Továbbképzési Szakértői Testületénél!
A részvétel a Hajdú-Bihar Megyei Építész Kamara tagjai, szakmagyakorlói számára díjmentes!
A részvétel önkéntes kamarai tagok számára (rendezett kamarai tagdíj esetén), a kamarába regisztrált vállalkozás részére (rendezett regisztrációs díj esetén) díjmentes. Nem kamarai tagok, kamarába nem regisztrált vállalkozások részére 10.000,-Ft +ÁFA.
Részvételi szándékuk esetén a jelentkezési lapot szíveskedjenek e-mail-en, faxon vagy postai úton (4025 Debrecen, Vörösmarty u.13-15.) legkésőbb november 16. napjáig visszajuttatni.
/var/userdata/web/hbmek.hu/website/www/wp content/uploads/2015/10/img8
/var/userdata/web/hbmek.hu/website/www/wp content/uploads/2015/10/img11
/var/userdata/web/hbmek.hu/website/www/wp content/uploads/2015/10/img14